уторак, 13.04.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 19.01.2021. у 09:32

Не треба очекивати нови модел из Крагујевца

Фијат 500Л (Фото Р. Крстинић)

KРАГУЈЕВАЦ - Након спајања Фијата и Пежоа у нову компанију Стелантис, не треба очекивати нови модел из погона „Фијат Крајслер аутомобила Србије” у Крагујевцу, изјавио је данас Танјугу председник Синдиката „Независност” те компнаије Зоран Станић.

„Мислим да многи нису разумели шта значи то спајање. Фијат и даље остаје Фијат, Пежо остаје Пежо. Предност тог спајања је да ће две фирме да размене технологије и знања и да ће у истраживањима да остваре уштеду од пет милијарди евра, што је велики новац”, рекао је Станић.

Он је најавио да ће од те интеграције корист имати грађани који већ поседују аутомобиле ових двеју марки.

„Предност за кориснике који имају Фијатова возила биће у томе што ће моћи да их поправљају у пежоовим сервисима, и обрнуто. Не треба очекивати да ће се у Крагујевцу правити неки модел Пежоа, јер би то значило потпуну промену производних линија”, рекао је он.

Станић је казао да не постоји ни званична најава да би Фијат у Крагујевцу ускоро мого да почне производњу свог новог модела „фијат ђардино”, како се спекулисало у медијима.

„Немамо такве најаве, али сам у италијанској штампи видео да је планирано да се наредне године прави рестилизовани 500Л, што значи да неће бити неке велике промене у производњи”, навео је Станић.

Он није могао да прецизира када би тај модел могао да сиђе са линија, нагласивши да је Фијат велика компанија која спроводи истраживање тржишта пре него што донесе одлуку о променама у производњи.

У вези с најавама производње хибридне верзије модела фијат 500Л, Станић не очекује нарочите финасијске ефекте.

„Убеђен сам да такво возило неће повећати продају модела 500Л, зато што је прескупо. Незванично би ти аутомобили били скупљи за 5.000 евра од стандардних модела. Можда ће се правити уз неку помоћ државе, и дати нам мало даха да мало живнемо, али не очекујем неку велику производњу тих хибрида”, оценио је Станић.

 

Коментари11
2b14b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Nenad
Srbiji treba da se pravi mali jeftin ekološki auto sa cenom do 6000e. Fiat je u tome najbolji. Prodavao bi se u velikim količinama siromašnim državama regiona. 500L je bio potpuni promašaj.
Nikola
Mozda nesto poput Fiat Punto Evo, da bude pristupacan ljudima i da bude jeftin za odrzavanje.
Slavko
Sve ide u krug. Prvo su Pežo i Sitroen sarađivali i izajedno pravili motor koji se ugrađivao u jednu verziju našeg Juga. Spojili se i mnogi drugi, kao Fijat, Alfa, Lanča, pa Mercedes i Krajsler, itd. Kad ti veliki ne mogu da opstanu sami na tržištu, kako će oni manji? Nemam auto, kad mi treba iznajmim unirent-ov, ali ako rešim da ga kupim, opet će biti nešto "naše". Za ove druge definitivno nemam para.
Cvetko Stanisavljevic
Pre Fiata je trebao da dodje GM, pa onda Pezo koji je hteo da montira 206 , ali tadasnja vlast nije htela. Fiat je pojeo mnogo para i nista nije doneo....
kriticar
Данашња производња аутомобила (склапање) је прилично аутоматизована и не представља посебну тешкоћу имати еластичну производу линију. Склапање лимених делова обављају роботи тачкастим заваривањем и путања алата је програмирана. Месец дана склапа каорерију в1 а следећи месец в2. Истовремено се склапају и седан и караван. Тако да технолошка ограничења не постоје. Исто је и са фарбањем или транспортом и уградњом компонената. Потребан нам је вишенаменски ауто за такси, полицију, породицу исл.
dusan1
Spajanje Pežoa sa FIAT-om je čista špekulacija , Tu se prepliću interesi dve familije ( i par desetina odabranih ) da očuvaju i uvećaju lični kapital i pošto je firma registrovana u Holandiji izbegnu politički i fiskalni 'pritisci' kako u Italiji tako i u Francuskoj . Kako inače objasniti da su prvog dana na berzi akcije nove firme skočile ? Ko ih je prodavao i posedovao pre pojavljivanja firme na berzi ? Što se tiše kampanjole i đardino teško da će vlasnik JEEP-a da seče granu na kojoj sedi .
Dan Dusan Milicevic
Dusane , kapital ne pita za granice. A udruzivanjem smanjili su administraciju za 50% pa prema tome i troskove .Ono sto je tuzno je da Srbija nema svoju automobilsku industriju i ne moze sama da napravi automobil ili kamion. Ne tako davno je mogla kad je bila u SFRJ!!!

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља