Онлајн трговина је, у односу на период пре пандемије, у Србији повећана за 45 одсто. Зато из Министарства трговине подсећају на погодност да купац има право да робу купљену преко интернета врати трговцу у року од 14 дана од преузимања без образложења.
‒ Потрошачи који купују онлајн имају право да уз образац за одустанак који је трговац у обавези да им да приликом испоруке робе, врате тај производ у року од 14 дана од дана када роба стигне у њихово власништво и то без великог образложења и без накнаде трошкова како би трговац у истом року вратио новац који су уплатили за одређену робу ‒ подсећају из ресорног министарства. Они такође кажу да је улога Сектора за заштиту потрошача и Тржишне инспекције веома важна јер грађани могу да се обрате уколико су изложени преварама приликом електронске куповине, али и за решавање приговора потрошача уопште.
Надлежни кажу да ће електронска трговина у Србији доживети експанзију као свуда у свету и у том смислу је Министарство трговине, туризма и телекомуникација створило законски оквир за даљи развој онлајн трговине.