понедељак, 01.06.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 18.05.2020. у 20:25

РТС: Медијски простор не добија се тестерама или протестима

Бошко Обрадовић штрајкује испред Скупштине (Фото Бета - М.М - П.О.)

Радио телевизија Србије поручила је лидеру Двери Бошку Обрадовићу, који већ данима штрајкује глађу испред Скупштине, да подржава његов захтев Тужилаштву да престане селективно да ради свој посао, али и да не пристаје на његов захтев да добије једночасовну емисију на јавном сервису у вечерњем термину.

РТС је позвала Обрадовића да прекине штрајк глађу.

Уз подршку Обрадовићевом захтеву „да тужилаштво престане да селективно ради свој посао”, РТС наводи „Да га није тако радило већ би неко одговарао за насилан упад у РТС 16. марта прошле године”.

РТС поручује и да ће о Обрадовићевом сталном угрожавању независности јавног медијског сервиса РТС обавестити и Европски парламент и новинарска удружења. А на конкретан захтев за специјалном вечерњом емисијом поручује да се простор на јавном сервису не може освајати тестерама или протестима за које и поједине његове колеге тврде да су „непотребне соло политичке акције”.

„Пристанемо ли на такву праксу да се до специјалних емисија дође преко скупштинских степеница, остаје дилема зашто такву емисију не би добио било ко ко процени да му припада неупоредиво више медијског простора него што га тренутно има”, порука је РТС-а.

Иначе, напомињу да су о разлозима због којих се Обрадовић одлучио за овај вид протеста редовно извештавали у информативним емисијама

„Свој задатак тачног, правовременог и непристрасног информисања Радио-телевизија Србије је обавила. Међутим, Ви и даље не одустајете од намере да будете незаконити и неизабрани главни уредник Информативног програма Радио-телевизије Србије”, наводи РТС у одговору и додаје да све време покушава да својим програмом не буде учесник у „политичкој утакмици која је претворена у гладијаторску арену”.

„Радио-телевизијом Србије нису задовољни ни власт ни опозиција. Хтели то да признате или не, какав-такав дијалог у Србији води се још једино на РТС. То што је политичка групација којој припадате из Скупштине изашла у ходнике и на степенице и лишила себе могућности да је у скупштинским преносима редовно види и чује и до милион гледалаца дневно, није наша кривица”, констатује РТС.,

Додају и да њихова кривица није ни што су представници те групације, проценивши да су једина „права” опозиција у Србији, пре неколико месеци одбили да гостују у дебатним емисијама на јавном сервису.

„Чак и такве емисије у којима понекад преовлађује (не нашом кривицом) режећи тон, боље су од одсуства било каквог дијалога”, наводи се у одговору РТС Бошку Обрадовићу на захтев који је у недељу предао јавном сервису а у којем тражи да добије једносатну емисију како би објаснио зашто је у штрајку испред Скупштине Србије, преноси Танјуг.

Коментари22
0fa2f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dragan
RTS svojevremeno danima nije izveštavao ni o protestima ispred sopstvene zgrade, a kamoli o nečemu drugom. Sve televizijske stanice sa nacionalnom frekvencijom su, najblaže rečeno, naklonjene vlasti. Na taj način građani nisu informisani, sami tim nikako ne treba da izlaze na nedemokratske izbore.
Саша Јовановић
А како се добија простор? Страхом, уценом, присилом, куповином, полтронством, лажима...!?
Trifun
RTS je sa prvom odbila zahtev Boska Obradovica..1.Da je prihvacen zahtev napravio bi se opasan presedan:Svaki poslanik,i gradjanin Srbije,bi mogao traziti svojih "60 minuta naRTS-u..2.Prihvatanje zahteva B.O. znacilo bi kapitulaciju pred vandalskim,protivzakonitim ponasanjem.Znacilo bi da se isplati upadati na RTS sa motornom testerom,prebijati novinare koji nisu po povolji,kao i kolege poslanike u Skupstini..3.Kao poslanik u Skupstini,cije sednice prenosi RTS,ima mogucnost da se obrati Srbiji..
Lesli Eldridz
Da Vas obavestim da je RTS javni servis koji placaju gradjani Srbije i tako treba i da se ponasa, odnosno MORA da obezbedi vreme i prostor da se cuje i vidi i druga i treca strana. Da su tako radili i da tako rade ne bi ni doslo do scena sa motornom testerom.. ali vama botovima objasnjavati..
Penzionerka
Kakvo sramno saopštenje javnog sevisa koji svi mi plaćamo.Bilo bi pošteno da je onaj koji ga je napisao sebe potpisao jer iza njega sigurno ne stoje svi zaposleni.Uostalom već dve novinarke od renomea su napustile RTS -Rada Đurić i Vesna Dedić.
Radovanka
Tacan je naslov. No, kod nas se dobija ulizistvom,poltronstvom ...prema vladajucoj stranki. Samo i u tom naslovu ima jedna lakrdija.Ako ne protestujete,onda cete dobiti prostor. Izgleda da je to sastavljac ovog lakrdijaskog saopstenja `teo da kaze.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља