понедељак, 30.03.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:14
ПОТРОШАЧ ПИТА

Када имам право на враћање новца

среда, 11.03.2020. у 10:16
(Фото Пиксабеј)

Рекламирао сам један производ и рекламација је прихваћена, трговац ми је саветовао да свратим у продавницу. У одговору није прецизирано да ли ћу добити нови производ или могу да захтевам враћање новца. Која су моја права у овом случају и да ли имам право да тражим новац?

ОДГОВОР:

Уколико није прошло шест месеци од датума куповине, потрошач има право да приликом улагања рекламације захтева да се несаобразност отклони поправком, заменом, умањењем цене или раскидом уговора, то јест повраћајем новца.

Такође, потрошач има право да захтева да се несаобразност отклони заменом за други производ, умањењем цене или раскидом уговора због истог или другог недостатка који се после прве поправке појави, а поновна поправка је могућа само уз изричиту сагласност потрошача. Не можете раскинути уговор ако је несаобразност робе незнатна.

 


Коментари1
a8d00
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dragan
A koja je procedura kad se nakon reklamacije i primljene potvrde o prijemu robe na reklamaciju (a nakon svega 2 meseca od kupovine) reklamacija odbije uz napomenu da je uređaj ispravan (iako nije) i da ako postoji potreba za popravkom, prodavac nudi popravku pod komercijalnim uslovima, jer je na proizvodu uočeno fizičko oštećenje (koje NIJE postojalo u trenutku predaje robe na reklamaciju, za šta postoji i pismeni dokaz)? Prodavac svejedno tera po svome i insistira da nije odgovoran!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља