уторак, 02.06.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
недеља, 06.10.2019. у 16:31

Пуштен трамвајски саобраћај на Мосту на Ади

(Фото Танјуг)

После 15 часова поново је пуштен трамвајски саобраћај на Мосту на Ади, саопштено је из београдског Секретаријата за јавни превоз.

Како преноси Беоинфо, на овом делу трамвајских шина у току јучерашњег дана санирани су мањи кварови.

Трамваји на линијама 11 и 13, како је и планирано почели су данас да саобраћају из правца Бановог брда ка Новом Београду преко Моста на Ади, преноси Танјуг.

Коментари6
28d91
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dragan
40 km/sat?! I to na deonici na kojoj nema semafora, pesackih prelaza, krivina, nagiba! Za ovo bi neko morao da ide na dugogodisnju robiju.
Miki
Fijasko sa svakom rekonstrukcijom. A rokovi i cene nenormalni. Vesicu sram te bilo.
dipl. agronom
Valjda ce buduci metro ici brze...!!
Pera Kojot
Ne slažem se. Tramvaj u Beogradu ima značajno uže šine od onog u Zarebu ili drugde. Tako je odavno projektovano zbog uskih ulica u centru grada. Tramvaj se zbog toga više trese, i maksimalna brzina je ograničena i na ravnom i na nagibima. Normalno je da na nagibu max. brzina ne prelazi 40 km/h jer je teško zaustaviti toliku masu kad trenje postoji samo na maloj površini šine i metalnog točka. Kad se uzme u obzir i razmak šina, ta brzina je svakako i najveća moguća na većini ulica u Beogradu.
Саша Микић
Баш напротив Београд има шире шине него оне у Загребу. Размак између шина код београдског трамваја је 1м што је стандард у многим градовима у Европи. Слажем се да је тешко зауставити масу од неколико тона, али кочење и кочнице код трамваја су мало сложеније и не зависе баш само о сили трења између точка и шине, мада признајем да се на крају све сведе на кретање непокретног точка по шини. Онда у помоћ пристиже и песак из посебног спремишта. То што се трамвај тресе више је због стања пруге.
milan
Tramvajske sine na mostu su rđavo postavljene i postoji opasnost da tramvaji iskacu iz sina. Ne prihvatljivo i smesno deluje naredba da tramvajđije na novom mostu i jos novijim sinama,bez krivina ne smeju da voze preko 40 kilometara na sat. U skladu sa obnovom Beograda i trga Republike sa garancijom od tri godine..Jasno je da standardi za kvalitet radova u Beogradu govore o krajnje neprofesionalnim i aljkavim radovima koji se debelo naplacuju.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља