субота, 30.05.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 25.02.2019. у 14:59

Домаћи сокови на тржишту Уједињених Арапских Емирата и Африке

(Фото ЕПА / ALI HAIDER)

Компанија „Нектар” представила је своје производе на штанду Привредне коморе Србије и Развојне агенције Србије на највећем светском сајму хране и пића „GulFood” у Дубаију, који је окупио више од 5.000 излагача из 186 земаља света.

Судећи по великом интересовању потенцијалних купаца и дистрибутера за производе „Нектара” очекује се успешан улазак производа српске компаније на нова далека тржишта Уједињених Арапских Емирата и Африке.

Комерцијални директор „Нектар групе”, Милан Радош, каже да компанија сада извози у преко 60 земаља широм света, а жеља јој је да у наредним годинама тај број буде 100 земаља.

Наглашава да је стратешко опредељење компаније излазак на далека тржишта и на даље ширење и освајање тржишта Африке, УАЕ, Средњег и Блиског истока и стога улаже посебне напоре у наступе на највећим светским сајмовима на којима поред великог „Нектар”, „Фруктал”, „Хеба” портфолија представља и бројне иновације.

„Сајам за нас је био више него успешан. Реализовали смо велики број билатералних састанака са потенцијалним купцима и дистрибутерима из свих крајева света. Највише конкретних договора направљено је са купцима из Африке, Индије, УАЕ, Омана, Индије и Малезије. Након сајма се надамо даљој конкретизацији започетих договора”, наводи Радош, преноси Танјуг.

Трендови у индустрији робе широке потрошње која се брзо продаје (ФМЦГ) у овом делу света, каже, иду ка органским производима, производима са разним функционалним додацима, али и фузији различитих категорија.

„Како смо највећи произвођач сокова у Југоисточној Европи, имали смо шта да понудимо у свим сегментима. Искористили смо прилику да представимо наш широк портфолио од преко 30 брендова у храни и пићу, али и да кроз презентацију иновација у соковима и води испратимо трендове који су присутни и на овим далеким тржиштима”, додаје Радош.

Велико интересовање „Нектар” је забележио, према његовим речима, са „Лифе 100%” органским, као и производима од домаћег пасираног парадајза под брендом „Томателло”.

Коментари2
b8bc3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sinisa Stojcic
Imamo najbolje sokove, ali reklamiramo i prodajemo Koka Kolu
dipl. agronom
Da li su nacinjeni bilateralni kontakti sa Republikom Palau,sa Burundijem...? Uzgredno pitanje : ...u kojoj meri,kao sirovinu,koristite vocne koncentrate,koji se kupuju na svetskim berzama...? Za proizvod Tomatelo,sve pohvale...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља