недеља, 16.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 09:48

Лучић: Стратегија „Телекома” није да купује телевизије

Наш први конкурент на тржишту је купио националне фреквенције у Хрватској, БиХ, Црној Гори, покушао и у Словенији па је имао проблем са регулативним телом”, рекао је Владимир Лучић.- Куповином “Коперникуса” Телеком је успео да направи баланс на тржишту и ускоро ће са 450.000 доћи на 800.000 корисника
четвртак, 06.12.2018. у 10:32
Телеком Србија - Фото Анђелко Васиљевић

Стратегија „Телеком Србија” није куповина телевизија и националних телевизија, већ је наш циљ да повећамо број интернет и кабловских корисника, изјавио је данас координатор за интернет и мултимедију „Телеком Србија групе” Владимир Лучић.

Лучић је негирао наводе појединих медија да иза куповине телевизија Прве и О2 стоји Телеком и подвукао да та компанија купује само кабловске системе и у Босни и у Црној Гори, па и у Србији.

„Ми не купујемо националне фреквенције. Ако погледате регион, наша конкуренција купује националне фреквенције и то наш први конкурент на тржишту је купио националне фреквенције у Хрватској, БиХ, Црној Гори, покушао и у Словенији па је имао проблем са регулативним телом”, рекао је Лучић гостујући на ТВ Пинк.

Каже да је куповина кабловског оператера „Коперникус” одличан потез Телекома, који је, истиче, био на издисају.

„Ради се о одличном потезу, где смо купили другог по величини кабловског оператера који је имао и највећи раст на тржишту, чак по броју корисника већи од кабловског оператера број један”, навео је Лучић.

Том аквизицијом, истиче Лучић, Телеком је успео да направи баланс на тржишту, те ће са 450.000 доћи на 800.000 корисника.

„Наш циљ је да направимо тај баланс, јер ако немате баланс у броју корисника онда немате снагу ни да правите садржај и да се борите за заштиту интернет и фиксних корисника. Зато је битно да пређемо цифру од милион корисника”, подвукао је Лучић.

Оцењује да ће до краја 2019. године Телеком прећи цифру од милион корисника и да ће тада, каже, постати лидер у Србији.

Говорећи о цени за коју је Коперникус купљен, од 195 милиона евра, за који су, уз констатацију новинара, поједини изјавили да је Коперникус претплаћен, Лучић каже да је цена потпуно реална.

Навео је да се Телеком на куповини Коперникуса неће зауставити, те да је у преговору за куповину још неких кабловских оператера, чије су цене, каже, у сличном рангу цене за коју је Коперникус купљен.

„То су цене које су сада на тржишту и веома су исплативе. Ми ћемо ту инвестицију исплатити за пет година и још повећати профит”, рекао је Лучић.

Каже да је аквизиција већ дала позитивне резултате, јер је у Телекому прилив броја корисника кабловске и интернет услуга повећан на недељном нивоу.

Лучић наводи да разуме такве коментаре конкуренције, јер су, каже, око 90 кабловских оператера били попут удружења против Телекома и да „нису нападали једни друге, већ су нападали Телеком”.

„Телеком је дошао у ситуацију да има безмало 20 одсто тржишног учешћа у телевизији што је допринело значајном паду и прихода и у фиксној телефонији и у интернету. Решили смо да ставимо тачку и да поставимо Телеком тамо где и треба да буде, јер сваки национални оператер мора да буде лидер у свом региону”, нагласио је Лучић.

Истиче да национални оператер треба на тржишту да вреди највише, јер то то нормална појава у Немачкој, Француској, Хрватској и у другим земљама.

„Мени је драго ако неки кабловски оператер достигне и вредност од 2,5 милијарди евра, а ја мислим да Телеком у том случају треба да вреди више од пет милијарде”, рекао је Лучић.

Истакао је да Телеком има у плану да се прошири и ван граница региона и да се пријави као мултимедијални оператер у Аустрији, Немачкој, Швајцарској, Америци, Канади, и у свим земљама где има дијаспоре, јер сматра да ће тим развојем Телеком вишеструко повећати профит и учврстити своју позицију на Балкану, преноси Танјуг.


Коментари3
3d930
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Slavčez
"Kopernikus bio na izdisaju", a platili ga skoro 200 miliona evra. Pa gde je tu logika?
Патриота
Убаците у понуду спорт клубове и гарантујем да ћете дуплирати број корисника у року од пар месеци!!!
sergije miletic
SNS stoji iza ove kupovine.Osnovni cilj je da se sve komercijalne televizije sa nacionalnom frekvencijom stave pod kontrolu,kako bi istina "o najvecim investicijama u regionu,"najvecem padu nezaposlenosti","najvecem privrednom rastu u Evropi" i sl.doprle do usiju svakog gradjanina.Problem je sto je sve manje gradjana i sve manje para.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља